5- 2!

Tjeeennare! nu har jag precis duchat. Har varit på fotbolls match och vi vann med 5-2 som ni ser på rubriken. Arvidsson gjorde 2mål, jag gjorde 1mål, carro gjorde 1mål och emma jh gjorde 1. Dom andra fick bara två skit mål ett var en straff som inte ens skulle vara de, en tjej ramlade och fick straff vi rörde knappt henne. De andra var offside med kanske 3 meter (domaren var SÄMST). Ni kanske fattar de! Men iallafall, nu sitter jag hära med vickan vi ska snart äta (i hope). Det blir väl lite mys idag hoppas jag för det regnar ute :S Jahap. På måndag börjar skolan är faktiskt taggad. Ny skola, ny klass, nya kompisar.

KYSS!

Kommentarer
Postat av: Din fru ! ;)

fett bra att ni vann :D är fett sur för att jag inte fick vara med, men imorgon då kommer jag ;)



kolla in min blogg och berätta vad just du vill ha mer av :)



älskar dej mest ! <3

2011-08-20 @ 15:09:29
URL: http://tessgustafssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0