Sun Cup!

Tjjaa bloggen har faktiskt saknat att blogga medans att jag har varit borta men jag har haft det sjukt bra! I torsdas så ålkte vi till karlstad tess och vickan satt i min bil. Vi hade skoj lysnade på musik laddade ner musik. När vi kom fram åt vi middag. Kommer inte ihåg va det blev.. men iallafall. Efter maten drog vi ner och bada, det var fett varmt typ 25 grader. vi gick och la oss vid halv 11 för att vi skulle upp tidigt fast det gick inte att sova. Men när vi vaknade gick vi upp åt frukost och taggade till match! vi spelade tre matcher första dagen första blev lika, andra vann vi, och tredje förlorade vi. Men dagen därpå skulle vi ta igen! Första matchen gick som planerat vi vann kommer inte ihåg med hur mycket men men. andra matchen gick åt skogen men dom vi mötte var rigtigt bra.. Efter den matchen laddade vi upp med fika och choklad. tredje matchen vann vi och jag gjorde ett mål (stolt). vi kom 3 i våran grupp så vi fick möta 2 i andra gruppen. Så idag när det var dags för kvartsfinal så gick det Blääh! Men jag var stolt endå vi hade gjort en bra cup endå. Men jag hade skavsår så jag hade skiiit ont. Imorgon ska jag på innebandy läger med Tess & vickan! ska bli fett niceee!

Bilder kommer!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0