Svar på frågestund:)

           A om Frågestund?! :):

Hur gammal? 12år.. 13 den 7september :)
Hur lång? 1,52typ :)
Favoritmat? Tacos eller kött
Bästavän? Har många:)
Bästa låten? moment i mett you med vincent :)
Victoria eller Vendela? Kan inte välja mellan dom. Dom är underbara båda två :)

Carro
om Frågestund?! :):

Hej Frida finast i världen!
Varför börjar du inte Aspudden med mej och dom andra?
Det var avståndet och vet ej om jag skulle tröttna på fotbollen då :S
Ska vi göra ett länkbyte? Självklart!:)

din fru (; om Frågestund?! :):

Har lite frååååååågor till dej älskling ;)

1; vet du att jag älskar dej mest på denna jord?
Aeeeww.. nej det viste jag inte men jag älskar dej allra mest på denna jord!
2; hur lång är du? 1,52 i think:)
3; är du på g med någon just nu? Neeej :S.. men skulle vilja:)
4; läser du min blogg? Självklart <3 3 till 4 gånger om dagen !
5; skulle du kunna fråga lite frågor på min frågestund jag har just nu? Har redan gjort det älskling!
6; vem saknar du mest av dina kömpisar? :) Just nu dej! :) <333333333333333333333333333333333333

pusspusspusspuss ;**

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0