TESS IS IN THE HOUUUUUSE !

tjatja :)
Tess här. Frida är just nu på kräftskiva och jag har tråkigt så tänkte slänga in ett litet inlägg åt henne :)
Idag så åkte jag först hem till Frida, sen tog vi 2 bussen till Stuvsta Centrum och mötte upp Johanna och Filippa.
Vi köpte dricka och typ.. aa något? sen drog vi hem till Frida igen och bara chillade?
Imorgon har vi match mot Aspudden. förra gången vi mötte dom vann vi med 4-1. så jag känner för att spöa dom igen ;)
ikväll ska jag bara vara hemma, mysa med familjen framför tvn typ.



Kommentarer
Postat av: Jessica :)

SV: ok, kul! :) skicka adress och allt i ett mail till mig så skickar jag det i morgon :)

2011-08-13 @ 23:07:06
URL: http://salefashionbyjessica

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0