Tja!

Hej just nu skypar jag med finaste Sofia softén och sötaste Vendela samuelsson. Sofia vill att jag ska skriva något om henne så här kommer de lite: Hej sofia! haha. du är en sjukt fin person som jag tror att jag kommer bli sjukt bra kompis med. Vi har träffats ett par gånger och vi går ju i samma skola. Du är så rolig! när jag vickan du å carro skulle gå till centrum så la du dej bara i en buske för att du "kände" för de Haha! Du har galet cool röst också. Japp. men nu har jag precis duchat. Har ju varit på innebandy träning. Men imorgon börjar jag 8:10. Efter ska jag typ följa med vickan å träffa sebastian heden? Liten bild kommer på min tå så

KYSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0