Tja!

Hej bloggen det har varit lite dålig uppdatering från mej. Fast har lixom inte hunnit har haft innebandy skola och sen har jag varit med kompisar. Igår va vi ju på heron city. Vi bowlade XD men jag fick skavsår :S Efter innebandy lägret så gick jag vickan och tess hem till vickan för vi skulle åka och titta på när Lollo spelade. Dom vann med 12-1. Idag har vi badat och haft tipps runda:) för mej och tess gick det inte bra.. vi blev diskade för vi "råkade" titta på varandras svar, och vi skrev exat samma sak! Tihihi.. Imorgon ska jag kanske åka en sväng till stuvsta och titta på jeans ska kolla med vickan om hon vill hänka!?
Förhoppningsvis skriver jag mer imorgon! Puss&Kram!



Kommentarer
Postat av: Emma

Hej! Den blommiga midje kjolen blir 74kr med frakten. Hör av dig om vill köpa :)

2011-08-13 @ 01:02:42
URL: http://fyndshoppen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0