Godmorgon.

( VIKTIGT ATT LÄSA ALLT )
Nu är jag vaken. Ligger i sängen och kollar på en film som heter tre kronor. Idag ska jag nog träffa Davve, Patrik, Vendela & Vickan. Fast är jag med Vickan nu. Vi ska äta snart. Eller Vickan vill det. Jag är supertrött. Vickan väckte mig för att hon satt på datorn. ( Med ljud ) suck* Men nu är jag iallafall vaken. Tänkte berätta lite vad vi gjorde igår.
Ringde Vickan runt tolv tiden. Sen kom hon till mig. Vi var inne på datan. Och snackade med  massor. Sen klockan 3 gick vi hem till Vickan och firade henne eftersom att hon fyllde år igår. Och hämtade sovkläder och allt. Eftersom att hon skulle sova hos mig. Sen gick vi hem till mig och logga in på datan. Vid 7 så gick vi ut och sprang. 5km. gryymt. Klockan 8 ringde David och Totte och ville träffa oss. Vickan hade inte träffat David på en evighet. Så vi träffade dom. Vendela kom också dit. Eller vi ringde henne. HIHI :) Sen när vi kom hem så gjorde vi typ ingenting. Bara låg och glodde på tv. Vi somnade väldigt sent. Men vi ska äta snart.
Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0