Ibland måste man få pysla om sej själv...

Heejsann bloggen!!!
Idag har jag varit hemma i centrum och hittat på massvis med saker som man kan göra när man har tråkigt.. I centrum hittade jag 2 par tights ett par i leopard och ett par i typ grått och vitt.. Ett skärp. Sen hittade jag också en almenacka, I min favorit färg ROSA! 4 par strumpor och en påse från glitter med massa saker i men jag vet inte vad som e i.. Har inte öppnat den. Väntar  på att min syster ska komma hem för att hon ska också få en :)
När jag kom hem satt jag och slappa lite jag rakade benen, hade ansiktsmask och målade naglarna. Det är ett bra tipps när man inte har nått att göra. Pyssla om sig själv helt enkelt.


Kommentarer
Postat av: johanna arvidsson

Vart köpte du dina tights? :) saknar dig, puss <3

2011-07-27 @ 23:30:46
Postat av: Frida (:

Saknar dej mycket mycket mer!

Jag köpte dom på Twilfit i huddinge Centrum.

De ena paret kosta 75kr. De andra 100kr.

Puss & Kram!

2011-07-28 @ 11:47:09
URL: http://hyperfrida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0