Lyckad kväll..

Hejj! nu har jag kommit hem från velle. Vickan och My var också där. Vi hade najs badade, drack oboy och chilla. Helt enkelt en lyckad kväll. Jag tog massa tuggumin och när velle frågade vad jag gjorde sa jag att en blomma växte och då blev my helt galen!! :))) eller inte galen men hon fick skratt atack. Sen ungefär vid halv 10 skulle vickan hem då gick vi med henne och då gick jag också hem., Imotrgon blir det nog packning. Ska till landet på fredag. Så det kanske inte blir den bästa uppdateringen i helgen. Har inga pengar på mobilen så jag kan inte mobil blogga men om jag tar med kameran lovar jag er lite bilder! Bloggar nog lite mer imorgon så ni får ha det bäst! PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0