Frågestund?!


Kommentarer
Postat av: Filippa

1. gillar du någon?

2. är du på g med någon?

3. vem är din bästa vänn?

4. favorit färg?



det var allt kommer inte på något mer! :) <3

2011-11-07 @ 21:36:57
URL: http://filippahansen.blogg.se/
Postat av: ANNA

1- Vad tycker du om mig? :)

2- har du strulat? isånnfall med vem/vilka? :)

3- gillar du någon just nu? vem isonnfall? :D



puss min chey!

2011-11-07 @ 21:37:30
URL: http://mollystjej.blogg.se/
Postat av: Molly

Vad tycker du om mig?

Vill du träffa mig snart?

Vem är ditt ex?

Är du på g med nån just nu? Vem isf.

Vilka är dom 3 snyggaste killarna i kvarnberga?

Vem är din bästa vän?

Vad är du mest nöjd med på ditt utseende?

Fotboll eller innebandy om du måste välja?



Puss kommer inte på något mer! :)

2011-11-07 @ 21:42:02
Postat av: Hanna svensson

Vad tyckerdu att dusjälv är bäst på fotboll eller innebandy å vad är roligast ?

Bästavän ?

Vilken kille skulle du välja ; snyggt utseende men bryr sig bara om sig själv eller nån som inte är så snygg men världens mest omtänksammaste person ?

vad tycker du om mig?

om du ska beskriva dej lite fort, va säger du då ?

Ajaaa, saknar dig sötan! Puss :*

2011-11-07 @ 21:58:53
Postat av: Hanna svensson

Vad tyckerdu att dusjälv är bäst på fotboll eller innebandy å vad är roligast ?

Bästavän ?

Vilken kille skulle du välja ; snyggt utseende men bryr sig bara om sig själv eller nån som inte är så snygg men världens mest omtänksammaste person ?

vad tycker du om mig?

om du ska beskriva dej lite fort, va säger du då ?

Ajaaa, saknar dig sötan! Puss :*

2011-11-07 @ 21:59:21
Postat av: johanna arvidsson

Vad tycker du om mig? Är vi bra vänner? Har du en kille på g, namn? Är vi hyper kompisar? Hur många läsare har du? Har du haft nått seriöst förhållande med någon? Isåfall vem? <3 älskar dig! Älskar du mig :$

2011-11-07 @ 22:04:30
URL: http://johannaarvidssons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0