Hammarby!

Heeej! Idag har jag gjort mycket...
I morse gick jag upp halv 9 fixade mig och så. Sen vid halv 10 kom vickan å hämtade mej. Vi taggade innför match. Vi skulle ju möta tullinge. Matchen började bra vi gjorde 2 snabbamål i första men i andra tappade vi och tullinge kontrade med 3 snabba mål och resultatet var då 2:3 till tullinge. Men vi gav inte upp då gjorde Min älskade tess 3:3 sen fick tullinge en staff, fast dom missa. Sen när det var 40 sek kvar gör jag 4:3 matchen  slutade sen och vi blev jätte glada. Efter matcen drog jag till stuvsta och dömde 2 matcher. Sen efter drog jag på en till match med 97orna men den gick iinte så bra dom andra vann med 4-3 fast jag gjorde 2 mål och emma 1 :)
Imorgon har jag kill match najss.

Btw ILOVEHUDDINGEIKF98

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0