Svar på frågestund.

Hanna svensson om Frågestund?!:
1.Vad tyckerdu att dusjälv är bäst på fotboll eller innebandy å vad är roligast ?
2.Bästavän ?
3.Vilken kille skulle du välja ; snyggt utseende men bryr sig bara om sig själv eller nån som inte är så snygg men världens mest omtänksammaste person ?
4.vad tycker du om mig?
5.om du ska beskriva dej lite fort, va säger du då ?
Ajaaa, saknar dig sötan! Puss :*


Svar:
1. Jag vet faktiskt inte vad jag är bäst på. Det får du fråga mina kompisar.
Men jag tycker innebandy är roligast just nu;)

2. Victoria & Vendela
två underbara tjejer.

3. Jag skulle nog ta nån som inte är så snygg men världens mest omtänksammaste person.

4. Jag tycker att du är en helt underbar person som jag litar på till 100 % och som jag saknar enormt.

5. Glad, Snäll, Rolig.

   
 

Molly om Frågestund?!:

1.Vad tycker du om mig?
2.Vill du träffa mig snart?
3.Vem är ditt ex?
4.Är du på g med nån just nu? Vem isf.
5.Vilka är dom 3 snyggaste killarna i kvarnberga?
6.Vem är din bästa vän?
7.Vad är du mest nöjd med på ditt utseende?
8.Fotboll eller innebandy om du måste välja?

Puss kommer inte på något mer! :)

1. Jag tycker att du är en underbar person som är snäll, rolig och fin;)

2. Såklart!;)

3. Jag kommer faktiskt inte ihågXD

4. Nej.....

5. Det finns många snygga killar. Men jag vet inte..
Tänker på det.

6. Jag har två bästa kompisar.
Victoria och vendela.

7. Jag vet inte. Fast kanske mina läppar.

8. Jag tycker Innebandy är roligast just nu.

   




ANNA om Frågestund?!:

1. Vad tycker du om mig? :)
2. har du strulat? isånnfall med vem/vilka? :)
3. gillar du någon just nu? vem isonnfall? :D

puss min chey!

1. Jag tycker att du är en fantastisk och underbar tjej. Som jag älskar över hela mitt hjärta + du är min barndomskompis.

2. Jag har aldrig strulat :S

3. Nej, jag gillar faktiskt ingen just nu.
,  
Filippa om Frågestund?!:
1. gillar du någon?
2. är du på g med någon?
3. vem är din bästa vänn?
4. favorit färg?

det var allt kommer inte på något mer! :) <3
1. nä...

2. nep...

3. Victoria & Vendela

4. Rosaaaa!!!

Sorry om jag inte tog alla... Tar dom sista imorgon...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0